Waiting!

Nu väntar jag på lilla Jessican som ska komma hit, vi ska mysa, prata sims, laga god mat och ha kvalitetstid. Den här gången ska vi garanterat inte dricka vin. Trots att det är lördag och allting! Imorse när jag kom upp vart jag förvånad över att det var så varmt och skönt inne, så jag slängde ett getöga på termometern och såg att det va hela 14 grader. Så jädrans varmt är inte 14 celcius, men jag är nog lite härdad nu efter de här veckorna. Jag väntar även på Idas bebes som ska komma, det sla bli så roligt och spännande! Och ikväll ska vi åka till svärmor jag och min man, jag måste springa ut och sätta i kupévärmaren i volvon snart. Annars finns det inte en sportsocka att den startar! Allting utom vattnet har frysit tror jag, och massor av människor vi känner har inte ens vatten. Hur vart det egentligen med den globala uppvärmningen va? Någon som sett till den de sista veckorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0