Idag är det tänkt att jag ska ta mig till ...

Idag är det tänkt att jag ska ta mig till ett LUF möte, hur nu de ska gå med den är förkylningen, det har jag ingen aning om! Men, vi får se. Jag tänkte vänta en timme och sen höra av mig till Gunilla om jag inte blir bättre. Jag måste vara frisk tills i helgen! Då får vi ju både finfrämmande, plus att jag ska jobba lördag och söndag. Så jäkla härligt! Jag försöker städa här hemma nu, men med så liten ork jag har så är det lite tungt. Jag är så galet förkyld, och hur ska jag orka allt jag ska orka idag? Och dessutom skulle jag behöva styra lite julklappar också. Men, det får bli efter helgen. För nu ska jag prioritera mig själv, och att få det julfint hemma! Jag skickar upp ett par bilder sen när jag är klar. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0