Soff-Frukost

Vi har nyss ätit frukost i soffan, himlarns mysigt och gott. Efter gårdagens vända i skogen har min förkylning kommit tillbaka med full kraft. Himla härligt alltså!
Men jag sitter i mitt hörn vid datorn och Rickard ligger och kollar på nån dålig film, så vi överlever ändå.
Idag ska jag försöka få tag på lite ork och göra ett ryck här hemma, jag hoppas det funkar bra, annars får Rickard ta fram oxpiskan bara. Men nu ska jag in och spela ikapp min frontierville innan jag går ut och kollar om vi änteligen har fått post, det tror jag inte vi fått, men jag har i alla fulla fall fått min Allers idag igen, så då kan jag njuta ordentligt av den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0