Bingo vart det ju inte direkt, men vi hade...

Bingo vart det ju inte direkt, men vi hade himla trevligt och åt jättegod thaimat! Det är ju min favorit, åh som jag älskar det asiatiska köket! Idag ska Rickard och Fräke åka och hämta min bil, äntligen! Så jädrans skönt att få hem dem igen. Om jag ska jobba så mycket jag vill måste vi ju ha två bilar, speciellt om det blir som vi vill med Rickards jobb. Det vore perfekt! Dom här sista dagarna har jag vart så fylld av positiv energi, det känns verkligen som att det har vänt nu! Jag hoppas att flytet hållet i sig och att jag får börja med sprayen eller sprutorna så fort som möjligt efter den 15. Jag ser verkligen fram emot den här hösten! Funkar allting, och i absolut bästa fall så kanske jag är mamma nästa år! Helt sjukt! Helt galet! Och helt underbart!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad skönt att ni äntligen fått en tid i Falun nu! Det är så jobbigt att bara få vänta hela jäkla tiden. Hur som helst (om jag nu minns helt rätt, var ju ett tag sen jag höll på med spray och grejer) så brukar man börja spraya på cykeldag 21 (har iaf för mig att jag fick det), så hur snabbt du får komma igång beror på vilken cykeldag du är på när du är i Falun. Sen får man också hoppas att apoteket har alla mediciner hemma (det brukar de inte ha på lager så det lär man beställa, men har du tur så har de lite spray hemma :)).



Lycka till nu! :)

2010-08-16 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0