Matlagning

Idag ska jag göra tacokyckling har jag tänkt mig. Fräsa lite tacokryddade kyckling filéer med lök, och hiva på lite chilisås, tacosås och sambal och låte det puttra ett tag, sen ha lite pasta till det. Det blir nog mums som tusan det. Pasta är ju gott till allt i "the Isa world". Klockan 4 börjar jag jobba, det ska bli så himla roligt! Det enda som är synd är att Rickard kommer hem först vid 3 så det blir lite lite tid med älskade hjärtat idag. Men jag måste ju arbeta, och han med. Franseman ligger och är döende i soffan, han har säkert svininfluensan, det märks att han är man. Jag ska äta lite blåbärssorbet snart, handlade på mig dcet häromdagen, men har inte njutit i mig det än. Och jag älskar ju blåbär! Vart ett matinlägg idag, kan det vara för att jag är hungrig och talar mat på Msn med en kär vän? Nu är det bara 10 dagar kvar, sen är det resa som gäller! Fi fan så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0