Mammagruppen

Ingen i hela världen (jo några till då) har en sån bra Mammagrupp som mig!
Vi träffas varje onsdag, och dom onsdagarna gör mig så lycklig och laddad med positiv energi.
Underbara tjejer, underbara ungar, Gud vad jag tycker om er!
Vi avhandlar alla ämnen från toabesök till riktigt djupa saker, varje vecka.
Och jag trivs så bra.
Jag kan bara vara den jag är, inga murar, inga fasader.
Mitt hjärta och sinne är öppet och jag litar på dom jag är med.
Det, mina damer och herrar är inte jämt det händer för mig!
För även vad folk tror, så är jag en väldigt misstänksam människa. Jag har garden uppe, beredd på att bli attackerad eller behöva fälla ut taggarna. Beredd på att någon ska hacka ner mig i skorna.
Men, på våra onsdagar.
Där är jag trygg.
Alla skulle få ha våra onsdagar <3
Här är en bild på min andra trygghet.
Kan man bli annat än lycklig liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0