Nu har jag min första dåliga dag som mamma...

Nu har jag min första dåliga dag som mamma. Fy så jag mår. Jag är så trött så trött. Och Rickard är förkyld, ni kvinnor fattar... Märta är lite snorig hon med, så hon är lite knölig och bökig och jag har inte fått sova på ett par nätter, eller jo, men mindre än innan. Och Märta pratade i sömnen hela natten. Hela natten hörde man "ehm aahh ioh iiih oooh" och som orolig första gångare så ha jag självklar legat på helspänn. Jag hoppas Rickard blir frisk satt så jag får lite avlastning på nätterna. För nu sover han som en död! Peppa mig, tack.


Kommentarer
Postat av: Babbe

Blir bättre :) pepp pepp <3

2011-09-05 @ 20:06:42
Postat av: Theresa

Vet hur du känner dig med sömnbristen... du är inte ensam. Jag har heljobb på nätterna i och med att jag ammar. Och nu har vi dessutom blivit varse att lillen inte få tillräckligt i sig efter min stockning, FAN! Så jag känner mig också sådär lagomt värdelös. Men med lite ersättning som komplement ska det väl bli bra med hjärtat vårt :)

2011-09-05 @ 23:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0