Nu jäklar!

Nu jäklar börjar premiärnerverna sätta in. Känns kanon, men samtidigt, ja... Jag vet inte faktiskt. Jag är livrädd för att bli kompanihatad av hela svenska folket, samtidigt som det känns otäckt att det verkligen är den jag är som dom isåfall hatar.
Men men, de är morgondagens bekymmer. Just nu är problemet hur sjutton jag ska kunna göra av med alla kalorier efter den halvlitern glass med hjortronsylt jag klämde hos svärmor. Men à sjutton. Jag lever bara en gång, hon fyller bara år en gång om året, och det är så sjukt gott med hjortron!


Kommentarer
Postat av: camilla

Hejj

är så otroligt glad att ni delade med er av eran historia har suttit som klistrad framför tv och gråtit, vi har försökt i två år nu och nu äntligen ska vi påbörja alla undersökningar och allt som behövs för att få hjälp! sååå glad



tack igen för att ni delade med er av eran historia de har gjort mig ännu starkare och att veta att man är inte ensam!

2012-01-12 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0