Ja, vad säger ni?

Vad tycker ni då? Är de bra eller anus? Är de berörande, härligt, vackert och sorgligt på samma gång? Eller är de bara jag som tycker så?
Jag vart riktigt rörd igår, när jag såg det igen. Min Rickard är så fin, och Ingela och Staffan på kliniken är så underbara!
Ja, sen vart ju Märta för himlarns bra alltså! Henne hjälptes vi åt och gjorde perfekt.
Med facit i hand hade jag inte velat göra på nåt annat vis, alls.
Det är så himla roligt att se hur jäkla tjock jag va också, och hur smal jag blivit. En liten peppklapp på mig!


Kommentarer
Postat av: Benita

Helt underbart samtidigt som det är aningen små läskigt med IVF. Tur att vi lever på 2000-talet och att det finns alternativ och hjälp att få. De är lycka de!

Så kul att se programmet igår då de visades från Falun och att ni var med som bor/lever här i Dalarna samt att det gick så himla bra för just er att ni fick eran efterlängtade bebb. Stort Grattis!!

Hoppas på samma tur inom kort :)

2011-10-21 @ 11:40:53
Postat av: Birgitta

Isa! Jag tror att du och Rickard verkligen hjälpt till att ge fler barnlösa hopp ! Kan förstå att du/ ni är tacksamma för den hjälp ni fick på kliniken i Falun. Och när man läser din facebook sida så ser man att alla som såg programmet var berörda och rörda.

Det är bra att det här ämnet kommer fram i ljuset , förut verkar det varit nåt man inte pratade om. Lycka till nu Isa, Rickard och underbara Märta <3

2011-10-21 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0