Inte för att skryta

Nej inte för att skryta alls, abseletut inte. Men. Jag är bannemig kung på att baka bröd.
Varför i sjutton har jag inte gjort det förut?! Det blir verkligen hur gott som helst!
Dessutom fick jag beröm för det igår när vi hade Martin och Joen här.
Jag körde lite falsk marknadsföring igår och fick det att verka som att jag är värsta guldfrugan!
Jag städade, bakade bröd, slängde ihop en sockerkaka och slängde ihop en rotfruktsgryta.
Allt verkade populärt! Det gick åt iallafall, vart bara 2 matlådor kvar av största kastrullen. Perfa.
NU sitter jag och ammar och kollar på gråtfilm, jag VET att jag kommer må dåligt resten av dagen för att den är så sorglig.
Men jag kan inte låta bli, den är för vacker.
Dessutom måste jag uppehålla mig tyst så att Rickard får sova efter sin första 10 timmars natt på över ett år.
Alltså, förresten, gissa om han fick pluspoäng när han kom hem imorse?
Han ger mig en flaska iskallt vatten och säger "ska jag byta på Märta?"
Sen lägger han sig och håller om oss båda två.
Hur mysig är han inte då?
Mysigast i världen.
Det är inte konstigt att Märta vart så sjukt bra, vi är ju världens bästa mix jag och Rickard <3
Och ja, ödmjukhet är mitt mellannamn.
Och förresten Veronica http://sstromberg.se/ så hade jag lyckats pilla på nåt så att redigeraren försvann, men nu är den framme igen. tack tack!'
Vem vill hjälpa mig att dona till min blogg då förresten?
Kom igeeeeen nu!


Kommentarer
Postat av: Ida

väntar bara på att du ska höra av dig ;-)

2011-10-16 @ 13:04:26
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0