Tummen upp på mig!

Idag är en sån där dag.
En sån där dag då det känns som att jag genast går i gymnasiet igen, ska ha hem pappa på besök och hade fest igår.
Jag är lite mörbultad i kroppen, seg i huvudet och är sjukt stressad.
Sådär stressad så att man märker först när man öppnar dörren att man satt upp håret med gårdagens stringtrosor.
Okej, jag ahr inte satt upp håret idag, och dessutom inte öppnat dörren.
Men på gymnasiet hände de nog både en och 3 gånger, att jag satte upp håret med stringisarna alltså.
Men idag har jag ingen anledning att vara stressad, jag har hunnit äta (lagad mat dessutom), gått på toa (vart nästan färdig dessutom, igen) och dessutom sover Märta!
Kors i taket!
Fattar ni att jag nu kan sitta här vid datorn och tomglo i flera minuter?!
Så egentligen är det här värsta lyxdagen.
Jag är varken hungrig eller skitnödig, trots att jag är själv hemma.
Tummen upp på de!
Så nu ska jag ta och läsa färdigt boken.
Sen, ja, sen kanske jag ska göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.
Det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0