Tack alla!

Jag vill tacka för alla fina kommentarer vi har fått, jag skriver vi, för jag har läst upp dom för Märta och Rickard, självklart. Ni är så gulliga!
Idag ska vi ha folk här, T och hennes lille E kommer hit, en liten date. Det blir nog kanon! Synd nog kan vi nog inte gå ut en vända som jag tänkt eftersom det blåser storm! Men vi får sitta inne och mysa istället, och sen ska jag och Märtis upp till Borlänge och hämta Rickard på jobbet för lite storhandling.
Är de nån som sett snön förresten? Jag skulle VERKLIGEN behöva frosta av frysen, men de går inte om de inte är minus ute. Vi har alldeles för mycket mat i den.. Men men. Hä ordne sä!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej!

Jag ville bara säga att det har varit helt underbart att följa er! Torsdagar 20.00 har varit bästa timmen på veckan! Och lilla Märta är så fin!



Ännu roligare blev det att följa er för att ni bor så nära :) Vi bor i Borlänge, och min sambo kommer från Gustafs, eller ja Solvarbo för att vara mer exakt :) Hihi



Massor av kramar till er fina lilla familj!

2011-11-25 @ 13:35:39
URL: http://www.cecilialundin.se
Postat av: Johanna

Jätte grattis till Märta! :D Det har varit jätte roligt att följa eran resa! Roligt att du bloggar, blir nog att man kollar in hit ibland!

Ha en bra helg!

Kram

2011-11-25 @ 16:32:18
URL: http://johannaslivsomstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0