Skvallra inte

Nyss vart jag sådär vansinnigt arg.
Sådär arg så att jag funderar vart sjutton världen är påväg.
Allt pågrund av att jag blev kallad för fräck i en av alla tusen miljoners Köpes/Säljes sidor på fejjan.

Alla dessa småbarnsmorsor som tror att världen kretsar kring dom.
Dom gör mig galna.
Herregud, de va för i helvete en jävla pyjamas!
Men nejdå, kalla mig för fräck, eftersom att jag ville köpa den.
Jag hoppas du får rulla sten i uppförsbacke i ditt nästa liv, flicka lilla.
Så, för att göra nåt konstruktivt av min oresonliga ilska, så gick jag ur alla dom grupperna.
Jag ska aldrig mer försöka köpa nåt på facebook.
Speciellt inte begagnade barngrejer.
Sådeså.
Kan ni ha.

Jag är också en småbarnsmorsa, jag tycker att världen kretsar kring Märta, det gör jag.
Det erkänner jag utan omsvep.
Men, jag skulle ALDRIG bli sur för att nån annan hinner köpa nånting jag vill ha.
Speciellt inte på loppis, jag kan köpa nya grejer om det är nåt jag verkligen vill ha.
Skulle jag, mot förmodan, bli sur för att nån hinner köpa nåt jag vill ha, skulle jag ALDRIG hacka på människan.
Iallafall inte till den.
Sen, vad jag skulle säga till Rickard och Märta, det har ni inte med att göra.
För det vore i smyg, och dom skvallrar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0