Shoppingdag

Nu har pengarna setat på konton alldeles för länge, tycker jag. Så jag drog med mig fruC på barnloppis och storhandlade. 90 spänn brände jag! Jag köpte en tuff keps, lite brallor och lite annars smått och gott. Aj löv loppisar!
När jag startade bilen idag och skulle åka märkte jag en grej. En liten, liten grej var att det inte fanns nån hastighetsmätare. Men FruCs man och jag lagade, han kollade säkringarna, alla var hela, sen sa han: slå lite på den, de brukar hjälpa. Så jag tog i och klappade till! Och vips, så funkade den igen! Alltså, att jag inte är mekaniker, de är helt otroligt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Jag följde er resa i drömmen om ett barn. Blev så glad när

Ni blev gravida! Gjorde ni någon utredning innan ivf? Och hittade dem i så fall något "fel"? Har själv problem med att bli gravid så det vore kul om du kunde dela med dig om era erfarenheter.



Kul att ni ställde upp i programmet! Lycka till med allt :)

2011-11-27 @ 01:30:20
Postat av: Josefine

ÅÅÅ ni är så fina! Jag satt varje avsnitt och hoppades att dem skulle visa er, hur det gick för er osv. Och när ni fick plusset satt jag och hoppade och grät av lycka för eran skull! NI verkar så himla härliga.



Jag och min sambo är i samma sits och vi står nu i lanstingets kö för IVF.



All lycka till er!! Massa kramar.

2011-11-27 @ 01:33:59
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svarar du aldrig på kommentarer? :)

2011-11-28 @ 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0