Laddar!

Här ligger vi och laddar upp inför sprutan klockan 13.00. Jag har så ont i magen redan nu. Det är 3 månaders vaccinationen. Men jag hoppas det går bra, vi har Rickard med oss så jag har nån att hålla handen med.
Idag är det dessutom en stor dag, det är karamellens 3 månaders dag, vaccinationsdag, torsdag och dessutom första gången vi ska se oss på tv utan att ha sett avsnittet själva innan. Känns sjukt. Spännande och konstigt samtidigt dessutom. Jag hoppas vi hinner få skivan med sista avsnittet före nästa vecka då de är ett ganska jobbigt avsnitt, tror jag. Men, den som lever får se. Först ska vi ta oss igenom dagen, sen kvällen. Sen shapp, shapp är de nästa vecka och våran tv karriär är över!


Kommentarer
Postat av: veronica

Det gör du verkligen inte isa! Du är jätte vacker! :) Tack själv för att ni kom! Det var jätte trevligt! Får inte dröja så länge tills nästa gång bara :)

2011-11-17 @ 18:50:08
URL: http://sstromberg.se
Postat av: Emma C

Hoppas det gick bra för lillan med sprutan?

Nu tycker jag du ska ändra din info om dig här bloggen :P kramar

2011-11-17 @ 20:45:45
URL: http://gladjeochsorg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh blir så glad för eran skull att ni fick eran lilla Märta till slut! Satt och höll tummarna hela tiden att det skulle gå med sig :D STORT GRATTIS! / Josefine

2011-11-25 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0