Som Maria Montazami säger - Mums.

Igår kväll kom flugorna till Backa.
Vi hatar flugor, allihopa här hemma.
Men det finns en som hatar dom ännu lite mer, katten Edith. Edith är flugornas värsta fiende och bästa utrotare. Hon sätter sig, fokuserar och sen säger det SMASH, så är flugan död. Och uppäten, hon är som en hungrig tiger, fast farligare, mot flugorna då.
Mot oss är hon lika rar som vanligt.
Idag tänker jag ta vilandet till en ny nivå, igår tog jag ett varv på kupolen med Petra, och det räckte fär att sätta igång allt. Så idag är det jag, soffan och datorn.
Tror jag ska hämta ner min egen och spela lite sims, det brukar få timmarna att gå fortare än något annat.
Sen ska jag fundera ut vad det blir för mat, jag tror det lutar åt pannbiff, potatis, brunsås och lingonsylt.
Finns det nåt godare än lingonsylt? Nej, skulle inte tro det va! Mums, som Maria Motazami skulle uttrycka sig!
Men kan vara bra att höra så inte Rickard äter det på jobbet idag, i såna fall får jag väl pina i mig lite spaghetti och köttfärssås istället, det brukar inte vara nån stor uppoffring direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0