Sjuttons Bananer!

Jag vägde mig igår, och imorse, det skulle jag låtit bli.
Hemska ångestkepan sattes på huvudet och jag kände mig totalt värdelös.
Jag har gått NER i vikt. Fattar ni?! Jag går in i vecka 29 på måndag, och har bara gått upp 2 kilo på hela graviditeten.
Jag kan säga att jag är vansinnigt glad för att jag hade lite att ta av från början om man säger så.
Så när vi ska veckohandla för nästa vecka då ska vi bara handla sånt som jag verkligen tycker om.
För med den här matlusten MÅSTE vi fylla skåpen med sånt jag gillar, så att jag blir sugen och äter.
Och gärna sånt med mycket näring och mycket söggel i.
Kanske skulle ta och fixxa en smörgåstårta nästa vecka, det måste ju vara nyttigt för mig?
Jag hade bestämt mig för att bara njuta och äta den här graviditeten, men tro på fan att jag inte är sugen på nåt då.
Det får man för att man sätter upp mål med livet, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0