Ja, sött om inte annat.

Jag sitter och kollar på Criminal Minds och drägglar över Morgan.
Rickard han sover, och han är ju bara galet söt!
Han är ju rätt förkyld, och som vanligt när han är stressad eller sjuk så talar han i sömnen.
Han ligger och maler om allt och ingenting, och svarar man eller säger "va?", då vaknar han.
Eller, jag trodde att han vaknade, men egentligen så börjar han gå i sömnen.
Han stampar runt här hemma, sur som ett bi, tills han vaknar och kommer och lägger sig igen.
Vi har gått igenom samma procedur ungefär 1000 gånger.
Men idag har jag tvingat i honom lite whiskey, så att hostan blir bättre, för inte sjutton fick jag köpa hostmedicin när vi va på apoteket idag, nej nej!
Då var mr Macho den mannen som va med, han är då inge sjuk och behöver ingen medicin.
När vi sen kom hem fick vi bädda ner honom i soffan med filt och massa kramar.
Och som sagt, nu ligger han utslagen och grymtar i soffan.
Ingvar vaktar som en hök!
Nu börjar dödligt vapen 3, den ska jag se, sen är det godnatt som gäller, för imorrn, ja imorrn ska jag på bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0