Ibland blir jag så himla glad! Efter gårda...

img_8078 (MMS)

Ibland blir jag så himla glad! Efter gårdagens besök i Falun, förövrigt på samma ställe där jag vart behandlad som en kratta på ultraljudet, då behövde jag få bli lite glad. Så vi började med att få glada nyheter, sen fortsatte vi med att bli bjudna på tacopaj, sen fortsatte det med att jag fick lingondricka och 2 par byxor. Sen åkte vi hem, och Rickard toksomnade. Inte alltför konstigt efter hans 2 timmar långs promenad över myrarna här uppe i skogen kanske, höhö. Idag testar jag byxorna, som är av en storlek jag INTE kunde ha när MB vart till. Men döm om min förvåning! Dom är tillåmed lite stora! Lyckan är total! Det absolut bästa är att ju mer som resten blir uppätet, desto mer syns magen. Mi lajki. Så idag ska jag nog se ut ungefär såhär. Men jag är inte säker än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0