Fred och Kärlek!

Ja, snart smäller det, årets stora händelse i Borlänge.
Fred och Kärlek öppnar igen.
För er som inte förstår så brukar andra kanske kalla den för Peace and Love festivalen.
Det är få gånger på året som livet är så jävligt att bo här då.
Eller, ja i Borlänge alltså.
Du kommer ingenstans, det är folk överallt, och när skiten är över ser det ut som ett slagfält.
Överallt.
Men, vad gör vi inte för att småfjårtisar ska få roa sig, bli fulla för första gången och få svina ordentligt?
Och nej, det är inte alls så att jag är bitter för att jag aldrig vart på festival.
Och inte är jag bitter för att jag börjar känna mig gammal. Och tjock.
Nej nej nej.
Jättekul för er att ni kan få iväg och roa er.
Det här året ska jag INTE få för mig att åka till kupolen mitt i den veckan.
Det misstaget gör jag inte om...


Kommentarer
Postat av: Ullis

jag, ecke och min bror m familj glömde av att det var P&L ett år och trodde att vi skulle åka och bada på äventyrsbadet. blev inte så mkt badande där insåg vi ;)

2011-05-20 @ 14:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0