Åh som jag vill!

Alltså, nån gång i mitt liv ska jag ha en mops, och en boston terrier. Sjukt söta hundar!
Inte lika söta som mina, men iallafall.

Idag gjorde jag fattiga riddare, antingen gjorde jag fel, eller så är det äckligt.
Jag tror på att det är äckligt. För inte kunde jag ha gjort fel heller?
För pannkakorna jag gjorde av smeten som vart över vart hur goda som helst, så det måste vara fattiga riddare som är äckligt.
Jag vill ha måndag, NU, sen vill jag ha tisdag, sen vill jag ha Augusti. Är inte det okej om vi fixar det?
Om alla önskar sig riktigt hårt att det blir så, tror ni inte att det slår in då?
Okej, vi kan väl ta den 28 och 29 också, 28 är det ju bröllop, dom kan väl få gifta sig, och den 29 så får vi finfrämmande ända från Skåneland!
Nån som kan ge en språkkurs innan dom kommer kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0