Vilken jävla vecka!

Ja, den här veckan är en av dom som kommer gå till historien.
Först har jag vart toksjuk, sen dör diskmaskinen.
Sjukt roligt. dessutom märker svärfar att det är blött under den just nu. Har vi en vattenskada också, då hänger jag mig!
Eller, jag lägger mig iallafall i soffan och gråter, en lång stund.
Och inte blir det nåt trollhättan heller, skitkul. Verkligen.
Jag har tur att jag har världens bästa man, och världens bästa svärfar som fixar och donar.
Dessutom får vi semester nästa vecka, vi ska vara barnlediga, eller ja, tonårslediga kanske det heter.
Jag älskar min bror, men hans hormoner kunde jag skicka till Afghanistan, då skulle kriget ta slut fort. Idag ska jag och maken äta tröstpizza, vi ska bara slösa alla pengar vi kan, eftersom vi har ett sånt enormt överskott just nu. Och det kommer bli så himla billigt om det nu är fuktskada. Så det är likabra att bränna så mycket vi kan innan.
Eller, så äter vi pizza för att slippa diska. Och Pizzakartonger går att elda, så då får vi varmt inne också.
Och slipper vi frysa, då kommer vi långt!  


Kommentarer
Postat av: Liza

Sew det positiva Isa, är det vattenskada blir köket renoverat! :)

2011-03-10 @ 22:08:22
URL: http://bispbergshyttannittioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0