Nyttodag?

Idag tänkte jag vara nyttig, eller iallafall göra nytta.
Så jag väckte Frans, skickde ner honom att göra eld och slänga i en tvätt. Själv kokar jag kaffe och väntar på att få åka till Borlänge och gå på loppis!
Det är väl sjutton också att göra nytta? Återvinning är jättebra för naturen!
Jag har mått tokilla nu på morgonen, och när det går magsjuka överallt så blir mitt morgonillamående till hypokondri på ungefär 10 sekunder!
Hujedamig!
Men, efter en barnmatsburk och ett stort glas mjölk vart livet lättare, ljusare och vackrare att leva.
Och ikväll när vi har ordentligt med varmvatten, då ska jag bada hundarna, för nu börjar dom bli lite väl lortiga, igen.
Sen hoppas jag att jag vann matskålen på Dinaras också, men jag vet hur det är med min tur jag!
Som igår, hade jag inte tagit med Liza på tjejkvällen hade säkert jag vunnit istället för henne, men men.
Det ska hon få sota för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0