Livet blir vad man gör det till. Så är det...

Livet blir vad man gör det till. Så är det alltid. Så kommer det alltid att vara. Se livet i svart, så blir det grått. Se det i turkost och illrosa, så blir det iallafall pastellaktigt. Men, kom ihåg att man måste få ha gråa dagar för att kunna inse att dom pastellfärgade egentligen är chockrosa. Just nu ligger jag och nynnar på första låten jag lärde mig sjunga "Du ska få kalsonger blå, men amerikanske flaggan på. Bara bara jag får söva, söva bakom röva. Nej nej nej, det får du ej, du skulle bara killa mig. Killa killa mig på magen. Med din stora ramtamtam" mycket bra låt. Och jag har dessutom ett gäng killar bakom röva, fast, ingen av dom hat kallingar med amerikansk flaggan på. Men dom duger bra ändå faktiskt! Rickard kör vanliga svarta, och varken Ingvar eller Tårdan gillar att ha kläder. Och nej nej nej, inte sover det några djur i vår säng heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0