Jag vet. Jag är nog ungefär 15 år. Men, ia...

Jag vet. Jag är nog ungefär 15 år. Men, iallafall. Jag har tagit bort min Facebook. Istället för att gå igenom alla vänner och sålla bort dom som inte har med mitt/vårt liv att göra, så tog jag bort hela faderullan. Jag har funderat på det ett längre tag, men idag vart det av! Få se om jag håller mig därifrån, eller om jag sätter igång den igen. Den som lever, den får se. Vi har precis kommit hem från bion, vi såg "hur många lingon finns det i världen?" den vill jag rekommendera till alla. Speciellt ni som jobbar inom vården, eller är nyfikna på det. Den är så varm, så kärleksfull, så vacker och så sann. Jag grät som ett litet barn i Rickards famn där ett tag. Vad vore jag utan Rickard ibland alltså? Men nu ska vi ta med oss familjen och gå upp och lägga oss! Puss å godnatt!


Kommentarer
Postat av: ´Tova

Åh, har också ibland funderat på att ta bort Facebook, men är lite rädd för att jag kommer tillbaka om bara en vecka eller så... och det känns ju lite misslyckat! :)

kram

2011-04-05 @ 13:07:26
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0