Jag är en paket älskare, bara det jag får ...

Jag är en paket älskare, bara det jag får är inslaget blir jag glad. När jag handlar saker till mig själv, då brukar jag be om att få det inslaget bara för att få öppna det sen! Så, till jular och födelsedagar är jag med andra ord i brygga, helt i extas och överlycklig. Men, jag har ALDRIG tjuvöppnat nåt paket, faktiskt. Jag har en annan metod. Jag klämmer, jag skakar, jag känner och jag frågar. Ja, jag kan, om jag är riktigt nyfiken, sitta och prata med paketen. Sen, alldeles innan det är dags att dela ut dom. Då sorterar jag upp alla i olika högar så jag vet vart mina är. Och Gud nåde den som pillar på min hög utan att ge den till mig. Min hög är helig. Därför så har jag bestämt mig för att inte ta reda på om det är en tjej eller kille i magen. Man tjuvöppnar inte paket i mitt hus! Jag är glad, vad som än ligger innanför papperet.


Kommentarer
Postat av: Ida

Helt rätt Isa!

2011-03-24 @ 11:10:03
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-24 @ 11:32:26
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0