Hm, dagen idag då?

Vad bjuder den på? Bjuder den kanske på nåt vettigt alls? Ja, Liza kommer och våldgästar och är finfrämmande åt mig iallafall. Sämre än så kan man ha det!

Annars verkar det vara snor i hela huvudet, samma som förra veckan med andra ord.
Jag tror att jag ska släpa med mig Liza till fiket och ta en macka eller nåt sånt, vore ju lite mysigt.

Och jag har dessutom sån tur att jag inte kan dammsuga, jag får så sjukt ont, så lilla maken har lovat att göra det från och med nu. Den ni! Det är tur att han är gullig ibland, så han slipper leva på vatten och hamburgerdresing!
Vad ska vi äta för nåt idag då? Appropå hamburgerdressing liksom?
Svårt utan Frans-Robert att bestämma. Tacopaj kanske vore jättegott?
Ja, det lät då det i huvudet på mig nu. Få se vad lilla hjärtat säger, det är ju snällt att låta honom tro att han bestämmer lite ibland!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tacopaj lät grymt gott! När var det middag sa du? ;-)

2011-03-14 @ 12:13:53
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0