Härliga tider!


Igår hade vi spenderarbyxorna på oss minsann. Först åker vi till Borlänge beställer vagnen, får den nersänkt med nästan 1700:- och får hämta den när vi vill efter vecka 18. Grey flowers har tydligen tagit slut 1 gång förut, så ville vi vara säkra på att få den så var vi tvungna att beställa nu! Så, sagt och gjort! Gissa om jag vart överlycklig när Rickard tog sig tid och kollade på tygproverna och sen säger "Nej, men den där är ju verkligen finast!".
Min ofelbara smak alltså, vi har blivit så himla lika på såna vis genom våra år ihop.
Jag var helt säker på att han skulle vilja ha Silver Check istället, den känns ju lite grabbigare, men nej, Grey Flowers it is!

Senare på kvällen börjar Rickard kolla, återigen, efter en digital systemkamera.
Och ÄNTELIGEN så hittade han en han ville ha.
 Så, den beställde vi också.
Absolut ingen värsting, men ändå, en fin och bra kamera som går att både filma och ta kort med.
 Från en seriös och bra butik. Så, efter 5 års längtan får vi en systemkamera!
Och det känns lovely, det med!
Vagnen jag vill ha, kameran vi vill ha, och bäbisen vi vill ha, och allting på samma halvår!
Jag måste ta tag i att måla spjälsängen någon dag också, fast det kan ju vara så att trappan har högre prioritet.
Men vad vet jag liksom?


Kommentarer
Postat av: veronica

jätte fin vagn :) den blir ni nog nöjda med :)

2011-03-21 @ 16:04:38
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0