Fy sjuttons bananer!

Igår var en dag med tråkiga nyheter, usch så jag tänker på er <3 !
Men idag är en helt annan dag, så idag ska det bli roliga nyheter och bra saker som händer.
Efter nattens hemska händelser i Långshyttan så är det bäst att det blir så.
http://www.dt.se/nyheter/hedemora/article915256.ece
Hemska jävla människor det finns! Hur kan man göra sådär? Psykfall!
Är det något som gör mig vansinnig och tokarg, då är det djurplågeri! Djurplågeri och brott mot barn. Och när jag läste tidningarna imorse va det inga bra nyheter direkt. Hujedamig!
Men som sagt, idag ska bli en bättre dag, framtiden ska vara ljus och vacker och allting frid och fröjd.
Tur att jag kunde somna om efter att jag vaknade imorse av att det forsade blod ur näsan på mig.
Annars hade jag inte kunnat hålla mitt glada humör idag.

Nu ska jag och min hund bråka lite om hans nedrans oro och sen blir det en lyxfrukost för mig och Maj-Björn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0