Att hoppas

Alla människor hoppas och vill saker. Så även jag. Så idag när jag vaknade hoppades jag på att vara frisk. Piluttamejva, om man säger så. Jag bprde ha lärt mig efter alla års hoppasande för att bli gravid, att hoppas fungerar inte.
 Inte för mig iallafall. Öronen tjuter, bihålorna är fulla med klägg, och hostan gör så jag nästan kräks.
Dessutom sitter jag vid Frasses dator, och hans tangentbord är tangentbordet från helvetet. Jag har väldigt små fingrar, men inte ens jag kan skriva som folk på det här. Behöver jag berätta att jag är lite bitter idag?

Precis när jag vaknat idag fick jag iallafall ett spännande telefonsamtal, ett  08-641 ** ** ringde mig.
Och det gillades starkt, jag måste ta mig lite i kragen, men de ska bli sjukt spännande!
Men vi får se, den som lever får se.

Förresten så letar jag med ljus och lykta efter foton, från vårat bröllop, festen då och festen ett år senare. Har nån även kort på mig eller lilla hjärtat när vi va småttingar tas även de gärna emot.
Och ingen urskillning, jag vill ha ALLT!
Tack!


Kommentarer
Postat av: Conrääääd

fixar en rarfil på fotona jag hade =]

2011-03-09 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0