Alltså, skäms på mig!

Nu har jag i över en vecka tänkt att jag ska skicka ut ett par bilder på alla M-Bs grejer.
Men får jag tummen ur och tar ett kort och skickar ut? Nej nej nej.
Skäms på mig!
Men, jag lovar att jag ska ta hjälp och dra fram alla grejer, ta kort och sen ska ni få se!
Här i söndags fick vi en underbar Muminbody av bästa Tomas och Birgitta. Det värmde hjärtat nåt enormt!
Det är så härligt att alla är glada för våran skull, även om det är som en kär person sa; att man har inget barn förrens det ligger på magen.

Jag har kommit på en sak som M-B gillar, M-B gillar mat! All sorts mat får den att dansa go-go inne i mig.
Och det värmer mammahjärtat.
Så jag gör mitt bästa för att glädja den lilla, jag äter, och äter och äter och äter lite till.
Jag är väl en snäll tjej jag!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Samma här! Tror det är ett vanligt fenomen det där med matätandet :)

2011-03-29 @ 15:55:20
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0