Väder och vind?

Nu kommer jag säkert få skäll, men då får jag ta det!
Men jag ska som sagt ut och jobba ikväll, 15.30 till 21.30 och ja, idag vaknade jag med tokont!
Eller, för att vara helt ärlig började det hela i förrgår, men de har blivit lite värre.
Och jag ska dessutom jobba 07.00 till 11.00 på söndag.
Och jag vet att jag kommer klara av det, bara att bita ihop och kämpa på.
Jag är inte ens tillgänglig på måndag, så då får jag vila då, förutom att det är barnmorskebesök och föräldrakurs.
Men där emellan hinner jag vila.
Oj som jag ska vila!
Rickard är iväg på mopperally idag, vi fick låna snälla bror Folkes tuffa gamla Crescent så han hade nåt ballt att åka på. det är han, Kent och svärfar och en drös med gubbar till gissar jag på.
Dom har säkert galet roligt, mina farbröder.
Och ikväll är det 80tals fest i dalen som han nog skulle på, men som det känns nu måste han vara nykter.
Jag vill gärna komma hem, och absolut inte behöva köra nåt extra ikväll.
Nu ska jag nog kasta in tacopajsresterna i micron och hitta nåt spännande på tvn, eller spela lite sims.
Vädret ger en inte direkt sådär jättemycket energi, eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0