Oooh så härligt det är att vakna före fem ...

Oooh så härligt det är att vakna före fem av att man har ont i kroppen! Härliga tider! Att det sen tar en kvart att ta sig till toaletten är också en hit. Den stora fördelen är att det är himlarns mysigt att ligga och lyssna på när hela familjen sover. Ja, utom jag och Maj-Björn då. Vi är minsann jättevakna. En av oss mer livlig än den andra, jag nämner inga namn för att peka ut nån. MEN, om M-B fortsätter vara morgonpigg skyller jag på Rickard! För jag vill gärna sova, åtminstone 4 timmar till. Nu ska jag bara vänta en kvart, sen ringa jobbet. Sen är de ljudboken som gäller. Jag och Helge Skoog har ett fint förhållande. Han läser, jag sover. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0