Jag har varit lite deppig på sista tiden. ...

img_8079 (MMS)

Jag har varit lite deppig på sista tiden. Världens i(sa) lands problem. Jag har tyckt att mina tuttar har blivit mindre. Jag är mer fåfäng än jag nånsin trott! Jag har ingen enorm mage, och har nästan inte kvar några tuttar heller. Så har jag resonerat. Men, inte vet jag om det är feeder Liza som lyckats eller vad som har hänt. Men imorse när jag vaknade sa de PANG! Jag fick inte plats i bhn! Hujedamig. Dom är tillbaka, och det med råge. Det kanske har med att göra att det finns en del krubb till M-B, jag läcker hela tiden. Kontentan av det här inlägget är egentligen att jag älskar mina bröst. Och jag har saknat dom enormt!


Kommentarer
Postat av: vanessa

så bra att de redan finns mat, då kommer du ite behöva oroa dig för de :)

2011-06-26 @ 19:28:20
URL: http://jagochvi.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0