Idag tog jag en rejäl sovmorgon, eller jag...

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, eller jag vaknade vid 7 men bestämde mig för att somna om. Det är lika bra när vi ska på finmiddag ikväll och sen ska jag jobba hela helgen. Då behövde jag några extra timmars sömn bestämde jag och M-B enhälligt! Bra gjort av oss! Igår kväll var vi hos svärmor och Rickard klippte hennes häck, den runt gården alltså, inte den hon sitter på! Hahahahha åh shit, nu va jag sådär rolig igen! Men, åter till ämnet. Jo, när vi var där så berättad jag att jag skulle jobba på hemtjänsten, och oj! Hon vart väldigt oglad kan man säga. Jag fick stränga förhållningsorder om att vara lugn. Så inga dubbelbemanningar själv imorrn! Då får jag väl livstids halshuggning kan jag tro! Nu ska jag bara se på tv tills Frans, Kent och Rickard kommer! Blogg.se, fixa en iphone app för sjutton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0