Idag röt Maj-Björn till. Den vrålade i och...

Idag röt Maj-Björn till. Den vrålade i och sa "fasen morsan, idag ska vi käka pastasallad, gubben där hemma får bannemig äta och se glad ut!" Vad skulle jag göra?! Ja, först hade vi en diskussion om M-Bs språkbruk, det är inte okej att svära och kalla sin pappa för gubbe. Men sen fick jag väl ta med mig Liza och handla så den fick som den ville. Vad skulle jag ha gjort likom? Efter salladen smockade vi i oss vattenmelon och glass, det va vi garanterat värda! Nu ska lilla hjärtat få dra mig i benen så det släpper i höften, sen ska jag fortsätta mitt tv-tittar maraton!


Kommentarer
Postat av: vaenssa

2011-06-09 @ 16:56:46
Postat av: vanessa

de är bra, få pli på bebis i god tid ; ) och ni var helt klart värda allt gott!

2011-06-09 @ 16:57:46
URL: http://jagochvi.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0