Appropå att jag fick klagomål på min finsk...

Appropå att jag fick klagomål på min finska, av en nästan totalt okunnande finskspråkig vän till mig, vill jag bara påpeka att det är inte min finska som är dålig. Det är finska språket som inte förstått sitt eget bästa och bytt innebörd på meningen bara! Nu borde veta vid det här laget att jag aldrig har fel, det är min näst bästa egenskap. Efter ödmjukheten förstås. Jag måste sen bara säga att jag avskyr att blogg.se inte har en app. Fix it, and fix it fast! Nu ska jag slänga Rickard över axeln snart och släpa upp honom i sängen. Nå yatzy kommer jag inte få spela, men har jag tur kan jag få tjyvklämma lite när han somnat!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Byt till WordPress, funkar finfint :)

2011-06-23 @ 05:48:17
URL: http://fiafiafia.wordpress.com
Postat av: Fru C ;)

Håller med Sofia jag! :)

2011-06-23 @ 10:12:43
URL: http://familjencasparsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0