Alltså, ibland är jag glad att jag träffar...

Alltså, ibland är jag glad att jag träffar på vissa människor. Ni vet dom här som man önskar livstids diarré, hemorojder och att få rulla sten i uppförsbacke. För när man träffar på rötäggen, det är då som man verkligen uppskattar dom som är värda att uppskatta. Dom här söta små guldkornen som får mig att vakna och känna att - ja jäklar, vilken härlig dag! Och nynna lite på peps Persson. Ohoj, vilket vackert väder, solen skiner idag. Ohoj inga tunga kläder... Ja, ni fattar, eller jag hoppas att ni fattar iallafall. Mer saker jag uppskattar är att jag kan koka rågod rabarbersaft, potatisen kikar upp i landet och livet är faktiskt ganska härligt. Eller, livet är fantastiskt härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0