Tuttsovning

Alltså, när man är gravid, då får man dagligen höra "Passa på att sova nu, för sen hinner du inte".
Och jag försöker med det, det gör jag verkligen.
Men.
Ja, men.
Hur sjutton ska man kunna sova när det är ungefär en skvadriljon varmt ute, och några grader varmare inne, och inne i mig är det ännu varmare.
Och såhär är det, Maj-Björn avskyr värme. Vi snackar AVSKYR.
Kan det vara så att Staffan tog ett pingvin ägg och satte in istället för vårat vanliga människoägg kanske?
Ja, vi får se om en månad, en å en halv kanske.

Men, hur jäklig natten än har vart så har jag nog sovit nån minut mer än när jag jobbade dygn.
Jag älskar att jobba, men jag är för tjock för ass-sängen!
När jag vände mig om så jag hade ansiktet bort från väggen, då hamnade magen utanför madrassen och tuttarna släpade i golvet.
 Eller, ja det kändes då så iallafall.
Det var samma syndrom här hemma innan det vart så gräsligt varmt, eftersom att min lilla make gärna ligger som ett plåster på ryggen på mig.
Och då kryper jag undan, ända tills jag ligger och spjärnar upp mig mot elementet och har tuttarna och magen i golvet.
Härligt ser ni.

Allt är härligt, det gäller bara att se det ur rätt vinkel.
När tuttarna sprutar mjölk tillexempel, då får man tänka på att jag försörjer dom som gör bhinläggen.
Jag är bra snäll jag.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Här kommer inte nån läckande mjölk inte... återstår att se om det rinner till sen kanske. Men värmen, denna värmen: Voi Perkele! (på klockren finska, haha!)

2011-07-01 @ 15:10:21
URL: http://storstadslantis.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0