Men inte är jag bitter..

Här var kvällen inbokad, Madde skulle komma och ta med sig kinamat.
Kinan är stängd.
Men, inte är jag bitter.
Nej nej, jag äter gärna hårdbröd med smör istället för biff med champinjoner och bambuskott.
Huvudvärken jag haft hela dagen, den har jag också gärna kvar.
Det är så härligt att veta att man har ett huvud liksom.

Nåt som är bra idag, det var att jag fick en äppelmunk på pärlan, och hittade en skål till M-B.
Sen hade jag snyggt och trevligt sällskap med mig också.
Det är jag faktiskt glad för, som vanligt handlade sällskapet på sig mycket mer än mig, hon är lite mer veteran än mig, den där Lizan.

Nu skulle jag vilja ha en stor kram, 2 liter cola, ett par äppelmunkar och kanske en Rickard puss.
Det är väl inte för mycket begärt?
Mest troligt har suget efter allt utom kramen och pussen försvunnit tills Rickard kommer hem.
Bäst jag taktikvilar lite och ser om det går fortare då kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0