Maj gadd

Maj gadd, den här dagen har tagit kål på mig!
Först skrev jag ett lite djupare inlägg, som missförstogs å det grövsta, sen försökte jag med att förklara mig.
Men det funkade inte heller.
Så nu ger jag upp.
Ni som tror att jag menade nånting illa, och tror att jag skrev att just ERAT barn är fulare än stryk.
Så är det inte.
Jag är bara en liten stackars tjej som inte än insett charmen med nyfödda.
Och nu snackar vi tokfärska ala En unge i minuten-färska.
Och helt ärligt så är jag lite skrajsen för att jag inte kommer tycka att M-B är den vackraste i världen.
Tänk om jag tycker den är skitful?
Ja, då får ni kasta skit på mig.
What goes around, comes around!


Kommentarer
Postat av: vanessa

försök att inte bry dig så mycket, även fast de är svårt.

För de första tycker jag att du precis som du skrev får skriva vad du vill i din blogg - passar de inte så behöver man faktiskt inte läsa.

Och jag kan bara hålla med, alla barn ÄR inte söta.

Dessutom är de nog också mest normalt att tycka att ens eget är finast och bäst och att kunna erkänna att man känner så är väl bara bra.



Jag var också jätte rädd att jag inte skulle tycka Alvina var söt och att man inte skulle få den där wow känslan som alla säger och att man blir kär på en gång - visst, klart man älskar barnet oerhört men för mig var de liksom lite "jaha nu då?" känsla över allt och mådde lite dåligt över att jag inte bara var helt tokig i ungen, men de kom de med.. när allt började landa och jag förstod vad som faktiskt hänt...

Ne stå på dig, känn de du känner och jag tycker inte du ska behöva be om ursäkt eller fundera vad andra tycker, dessutom har du bett om ursäkt så då borde de inte vara nå mer med de.

Kram*

2011-07-04 @ 21:59:47
URL: http://jagochvi.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0