Jag kan upplysa herrskapet om att jag är i...

Jag kan upplysa herrskapet om att jag är i himlen. Sista Hp filmen var helt, ja, magisk! Den kommer ses massor av gånger. MASSOR. Sen, för er som vill veta så släktforskar jag på myheritage.se. Skitbra sida, eftersom att den matchar med andras släktträd, och på så vis hittar massa nya människor. Geni.com tycker inte jag är lika bra, men, det är nog upp till var och en. På myheritage kan man även ladda ner och bygga på datorn, om ni förstår. Väldigt enkelt och snyggt! Så kör på, det är urkul!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Undrar om det måste vara svenska släktingar... jag har ju min bakgrund i finland det mesta =/

2011-07-20 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0