Hur gör man?

Lite nytta har jag gjort idag, mer än att blogga alltså.
Jag har faktiskt målat, men med min enorma arbetslust så vart nog jag mer vit än sängen.
Sen har jag druckit kaffe med Ida, Folke böt däck på moppen, så han fick inge kaffe, han är för liten dessutom.
Så snart ska jag kasta mig nerför trappen och göra en eld, behövs både duschas och diskas, och bor man på landet så får man gladeligen elda för varmvattnet!
Men, vi tjänar massa pengar på det, istället för att ha nåt annat värmesystem!
Nu tror jag faktiskt att sängen är klar förresten, ska kolla när färgen torkat ordentligt, men jag tror att jag är nöjd.
Vi får se!
Vad finns det för dundertrick att få bort lackfärg förresten?
Från kroppen och penseln alltså?
Sen måste jag styra i ordning några matlådor, jag jobbar ju faktiskt dygn imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0