Fler timmar, tack.

Okej, jag kanske har vart lite väl stöddig.
Fy jäklarns så himlarns trött jag är!
Bara 2 dagar till att jobba den här veckan, dessutom 2 till i rad.
Hujedamig!
Som sagt, lite väl stöddig har jag nog vart.
Men jag älskar att jobba, det är så förbaskat roligt, och jag har världens goaste kollegor.
Dom är verkligen måna om mig, hur bra som helst.
Men nu, nu behöver jag nog sova, typ tills imorrn bitti.

Jag försökte få Frans att göra rätt för sig, han skulle diska.
Jag har inte ens orkat gå och kolla om det är riktigt gjort.
Mest troligt så är det typ 2 skedar, en gaffel och 3 assietter som är diskade, resten är nog mest utspritt.
Stackars lilla bortskämda Frans-Robert, han tycker ju att det är tråååååkiiiigt att diska.
Jag däremot, jag bara ÄLSKAR att diska, och städa i allmänhet, roligare än så går ju inte att ha!
Nej nej, hushållsarbeten är alldeles lövli, tänk om det fanns fler timmar på dygnet att bara mjuta av det.

Jag glömde, idag, efter en promenad över stan så såg jag själv i spegeln att min mage är längre ner.
Än va den va igår kväll alltså.
Piluttaerva.


Kommentarer
Postat av: vanessa

vad kul att den sjunker, då behöver du nog inte vänta tiden ut :)

själv kände jag när jonna sjönk där inne i magen och kristoffer märkte också skillnaden från före och efter ett toa besök.. så häftigt sjönk de : )

2011-07-07 @ 16:36:00
URL: http://jagochvi.favs.se
Postat av: vanessa

jag tror den lilla rackar ungen kommer snart :) men jag hoppas att de inte blir allt för tidigt!

2011-07-07 @ 16:40:05
URL: http://jagochvi.favs.se
Postat av: Therésa

Min har också sjunkit och det KÄNNS. Yaiks.

2011-07-07 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0