Ah, men puss å hej

För 2 strykningar av sängen, då sa jag: Åh, nu är det bara en strykning kvar.
JO TJENA!
Nu så har jag målat, målat och målat ännu mer, och sängjäkeln är fortfarande inte klar!
JAG BLIR KNÄPP!
Men snart, snart så är den klar, vit, fräsch och fin.
Och jag har gjort det alldeles själv.
Det känns förjäkla bra!
Jag älskar att måla, men avskyr att vänta på torktider, jag har inte tålamod, jag vill bara på't igen hela tiden.

Nu sitter jag och njuter av regnet och väntar på att min man ska komma hem, han jobbar över, vid 15.00 hade han bara nåt litet småjobb kvar, jo, visst serru.
Mest troligt har han varit ute och donat med sin pappa, och då kommer han väl hem lagomt till läggdags.
Inget som gör mig nåt. ller hade ghort mig nåt, om jag inte var för lat för att gå upp och min dator, datorn det finns sims på.
Jag känner ett stort sims-sug, och imorrn måste jag göra massa nytta, eftersom det är kalasdags för hjärtgubben på lördag, och jag jobbar dygn torsdag till fredag.
Alltså, planering, det är inte min starka sida som gravid.
Mitt huvud är fyllt av bäbisludd, och just nu lite målarångor.
Men, de går över, allt går över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0