Om en timme ska jag göra mig i ordning och...

Om en timme ska jag göra mig i ordning och åka till jobbet, men jag hinner precis se på MacGyver och gosa med Lillemor innan. Idag är ett sånt där perfekt kortpass, alldeles lagom vad jag orkar med! Innan kanske jag skulle peta i mig lite dagenefterpizza, den står i kylen och bara längtar efter mig! Och så lite iskallt vatten till de, mums siddu! Jag önskar mig förresten en snygg kandelaber, jag tror en sån skulle göra sig sjukt bra här hemma, nån som vet var man får tag på en Sjysst, matt, silvrig lagom stor kandelaber. Hojta till vet jag!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill också ha! Men dom e ju svin dyra!!

2011-01-13 @ 11:32:09
Postat av: Liza

Har du sett min? :) Den kommer från LagerHaus..!

2011-01-13 @ 13:26:27
URL: http://bispbergshyttannittioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0