För ovanlighetens skull ligger jag under e...

För ovanlighetens skull ligger jag under en filt i soffan, men idag är de inte för att jag mår illa, de är för att jag har lite feber. Men med lite mer vila så går den nog över. Alla grannar vi träffade på nyår va lite kravliga och självklart får jag, som vanligt varenda bacill som går att få. Igår var vi hos Erika och Christer, Rickard hjälpte dom att tapetsera och jag "hjälpte" Erika med barnen och hennes iPad. Med andra ord lekte jag, och mös, och gosade. Dessutom ställde sig lilltösen upp alldeles själv i knät på mig! Jag började nästan gråta! Sen kom jag på att om ett år eller 2 så är det mitt barn som gör de, min lilla Maj-Björn! Då började jag nästan gråta igen, och ja, jag är känslig. Oerhört känslig.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Ha ha! Me to! Bölade som ett barn till Sjätte sinnet igår... suck :)

2011-01-03 @ 15:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0