Åmajgadd!

Alla tjejer som jag inte trott på att foglossning gör så ont som det gör, förlåt mig. Jag ska aldrig mer prata om sånt jag inte har en aning om, jag lovar!
Igår var jag och tog influensavaccin, jag vägrade förra året, men tar det i år för Maj-Björns skull.
Barnmorskan sa att det kunde ömma lite i armen efteråt, det var årets underdrift.
 Jag har inte ens kunnat sova på den inatt! Men, som sagt, vad gör jag inte för Maj-Björn?
Idag ligger jag mest i soffan och känner mig som att jag ska gå sönder, gå mitt itu.
Och imorrn, ja då ska jag jobba.
Men de ska gå bra, och jag måste ju göra någonting också, får hoppas att det inte är några tunga lyft bara.
In my dreams, det är på hemtjänsten jag ska vara. Där går det bara ut på tunga lyft.
Men jag får försöka. Kämpa på liksom.
Inte första gången, och absolut inte sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0