Mördande förkylningar?

Ja här hemma så har vi en döende man idag, eller pojk iallafall.
Frans, 15 år är förkyld, han hade 38 graders feber och hosta, så nästan död är han allt.
Män med förkylning alltså, gör en äggledarspolning så ska vi se om ni gnäller efter det!


Jag satt häromdagen och läste igenom alla min gamla blogginlägg, och kände att, va det verkligen så jobbigt?
Mådde jag verkligen sådär dåligt?
Och, jag kan helt ärligt säga att ja, det gjorde jag.
Skulle jag göra om hela proceduren?
Utan att tveka en sekund!

Och på fredag ska jag på sockerbelastningen, då får jag inte äta kvällen innan, och inte på morgonen, så jag kommer väl kräkas på gulliga lilla Ulla (barnmorskan). Eftersom att jag inte är som vanligt folk, så har mitt morgonillamående kommit senare än för alla andra. Jag har mitt nu.
Najs va?
Eller, nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0