Mina 3 stora kärlekar.

Jag har inte en, utan 3 stora kärlekar i livet. Tre män som är så galet snygga, att jag nästintill dör ihjäl av att bara se dom. Det är 3 män som står för det goda i livet, som har rätt tänk, rätt sätt att leva och finnas till. Dessa 3 underbara och fantastiska män som jag tycker alla kvinnor ska få upp ögonen för är.

1; Min underbara man Rickard, han är min klippa, mitt stöd och alla kvinnor, nej alla människor skulle ha en sån medmänniska. Han stöttar, han finns till och han älskar mig, i vått och torrt. Han är en riktig liten handyman och fixarfrasse, och helt fantastisk. Dessutom är han sjukt snygg.

2; Sean Connery, denna underbara skottska James Bond som dessutom är dubbad till riddare, blir det mer romantiskt än så? Behöver han ens en förklaring på varför jag bara älskar honom och glider ur soffan bara jag hör hans fantastiska röst? Nej, jag hoppas inte det, OH MY, är det enda jag säger.

3; MacGyver, min underbara, fantastiska Maccan, han ordnar allt, han för mitt favorit uttryck "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" till nya höjder, han får ett gem, och bygger ett flygplan och räddar världen.
Om inte det är romantiskt mina vänner, då är ingenting romantiskt. Dessutom är han den enda i HELA världen som kan bära upp en Hockeyfrilla. MacGyver i mitt <3 nu och för alltid.

Sen måste jag kanske tillägga att kylskåpsmagneten som min älskade pappa gav mig stämmer väldigt bra.
Även om jag kommer möta många prinsar, kommer pappa alltid vara kung.

Sen kan jag berätta att ikväll är det den traditionella fredagsbowlingen med lillebror och pappa Kent, först restaurangmat, sen ska pojkarna få stryk!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Jag som trodde du hade fyra kärlekar... lilla bebis också :)

2011-02-04 @ 14:50:45
URL: http://storstadslantis.blogg.se/
Postat av: Isa

Inte på de sättet heller Therésa :)

2011-02-04 @ 21:28:13
URL: http://uwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0